پخش زنده
امروز: -
ثبت نام دانشجویان جدید مقطع کارشناسی دانشگاه نوشیروانی بابل با ارسال پیامک به دانشجویان پذیرفته شده در این دانشگاه آغاز میشود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آموزش کل دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در اطلاعیهای در مورد ثبت نام دانشجویان جدید مقطع کارشناسی این دانشگاه توضیحاتی ارائه داد.
در این اطلاعیه آمده است:
ضمن تبریک قبولی به دانشآموزان گرامی در کنکور سراسری ۱۴۰۲، و خوشآمدگویی به نودانشجویانی که در این دانشگاه پذیرفته شده اند، ثبت نام در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل شامل دو مرحله ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) و تحویل مدارک حضوری و طبق توضیحات زیر انجام خواهد شد.
ثبت نام غیرحضوری:
در مرحله اول، در ثبت نام غیرحضوری، کلیه نودانشجویان عزیز، باید طبق فایل راهنما، در سامانه آموزشی دانشگاه در آدرس https://Golestan.nit.ac.ir به صورت اینترنتی ثبت نام کرده و کلیه اطلاعات خواسته شده را تکمیل و تصویر کلیه مدارک خواسته شده را آپلود نمایند.
(بعد از دریافت اسامی پذیرفته شدگان از سازمان سنجش، به نودانشجویان پیامک ارسال میشود و فایل راهنما در همین اطلاعیه درج خواهد شد)
لیست مدارک مورد نیاز در این مرحله عبارتند از: تصویر کلیه مدارک زیر (شما میتوانید مدارک زیر را تا قبل از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته برای پذیرش غیرحضوری آماده کرده و بعد از اعلام نتایج در سامانه بارگذاری نمایید):
کلیه مدارک در این مرحله به صورت الکترونیکی دریافت خواهند شد، لذا قبل از ثبت نام، از تمام مدارک ذیل تصویر اسکنشده یا فایل pdf (حتما طبق فایل نمونه اسکن شود) تهیه شده باشد. فایل نمونه
تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی
تصویر عکس پرسنلی
تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات پیش دانشگاهی (مخصوص دانشآموزان قبل از دوره ۳-۳-۶)
تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات متوسطه
کد تاییدیه درخواست تاییدیه تحصیلی – برای دریافت کد تاییدیه، باید در سامانه مربوط به سازمان آموزش و پرورش به آدرس http://emt.medu.ir ثبت نام کرده و پس از ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی، کد پیگیری دریافت کرده و حین ثبت نام در دانشگاه، آن را در قسمت مربوطه درج نمایید.
(دانشجویانی که مقطع پیشدانشگاهی را نیز گذراندهاند باید برای هر دو مقطع دیپلم و پیشدانشگاهی به صورت مجزا درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند)
کد تاییدیه درخواست سوابق تحصیلی – برای دریافت کد تاییدیه، باید در سامانه مربوط به سازمان آموزش و پرورش به آدرس http://emt.medu.ir ثبت نام کرده و پس از ثبت درخواست سوابق تحصیلی، کد پیگیری دریافت کرده و حین ثبت نام در دانشگاه، آن را در قسمت مربوطه درج نمایید. (دانشجویانی که مقطع پیشدانشگاهی را نیز گذراندهاند باید برای هر دو مقطع دیپلم و پیشدانشگاهی به صورت مجزا درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند)
تصویر ریزنمرات پایان تحصیلات پیش دانشگاهی (مخصوص دانشآموزان قبل از دوره ۳-۳-۶)
تصویر ریزنمرات پایان تحصیلات متوسطه
تصویر مدرک نظام وظیفه - این مدرک به صورت اختیاری برای نودانشجویانی میباشد که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت یا ... میباشند.
تصویر حکم انصراف از دانشگاه محل تحصیل قبلی – مخصوص دانشجویان قبولی مجدد در کنکور، که قبلا دانشجو بوده و از دانشگاه قبلی انصراف داده اند.
کارنامه سلامت جسم و روان (راهنمای تکمیل فرم در سایت مربوطه http://portal.saorg.ir/mentalhealth وجود دارد) - در این مرحله فقط نتیجه نهایی قابل قبول میباشد و فرم ثبت نام اولیه مورد قبول نمیباشد.
مراجعه به سایت سازمان امور دانشجویان در آدرس http://portal.saorg.ir/mentalhealth و ثبت نام و تکمیل اطلاعات
تکمیل اطلاعات مربوط به کارنامه سلامت روان و دریافت فرم نتیجه نهایی کارنامه
تکمیل اطلاعات مربوط به کارنامه سلامت جسم و دریافت فرم نتیجه نهایی کارنامه
پس از پایان ثبت نام غیرحضوری، گواهی پذیرش غیرحضوری برای شما صادر میشود و پیامکی حاوی شماره دانشجویی و رمز سامانه گلستان برای شما ارسال خواهد شد.
پرداخت شهریه دانشجویان شبانه (نوبت دوم) - اینترنتی
بعد از دریافت پیامک پایان پذیرش غیرحضوری، دانشجویان شبانه (نوبت دوم) باید با شناسه و رمز جدیدی که در مرحله قبل برای آنها پیامک شد، وارد سامانه گلستان شده و شهریه خود را به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند.
مبلغ شهریه ثابت و متغیر دانشجویان شبانه (نوبت دوم) برای رشتههای مختلف متفاوت میباشد. کلیه دانشجویان شبانه (نوبت دوم) باید طبق فایل راهنمای پرداخت شهریه، بعد از تکمیل ثبت نام الکترونیکی مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان به صورت علی الحساب جهت شهریه ثابت و متغیر به صورت الکترونیکی در سامانه گلستان پرداخت نمایند. مبلغ دقیق شهریه، بعد از انتخاب واحد توسط دانشگاه مشخص خواهد شد.
انتخاب واحد – توسط دانشگاه
بعد از پرداخت شهریه، انتخاب واحد نودانشجو توسط کارشناسان آموزش دانشگاه انجام خواهد شد.
دانشجو میتواند نتیجه انتخاب واحد خود را از طریق گزارش ۷۸ (برنامه کلاسی) در سامانه گلستان مشاهده نماید و طبق آن در کلاسها شرکت نماید. جهت مشاهده این گزارش بعد از ورود به سامانه گلستان در پایینترین قسمت، مطابق تصویر زیر:
در قسمت شماره عدد ۷۸ را تایپ کرده و سپس دکمه را بزنید تا گزارش باز شود. در صفحه بازشده دکمه مشاهده گزارش را در پایین کادر بزنید.
انتخاب واحد حداکثر ۲۴ ساعت بعد از پرداخت شهریه انجام خواهد شد و پیامی در مورد برنامه هفتگی و واحدهای اخذ شده دریافت خواهید نمود.
شرکت درکلاسها - کلیه کلاسهای تئوری و عملی به صورت حضوری در دانشگاه از روز شنبه ۲۲ مهر برگزار خواهد شد
تحویل مدارک حضوری:
بعد از تکمیل ثبت نام الکترونیکی و انتخاب واحد، تاریخ دقیق تحویل مدارک فیزیکی به دانشگاه، از طریق پیامک به دانشجویان اطلاع رسانی خواهد شد. بعد از دریافت پیامک ذکرشده، باید کلیه مدارکی که در مراحل قبل ذکر شد را به صورت حضوری به آموزش کل دانشگاه تحویل نمایید.
کانال اطلاعرسانی پذیرش @nitpaziresh۱۴۰۲ در ایتا و تلگرام
شمارههای تماس واحد پذیرش ۰۱۱۳۵۵۰۱۲۳۱ و ۱۲۲۵ و ۱۲۱۵ و ۱۲۱۶
شمارههای تماس واحد نظام وظیفه ۰۱۱۳۵۵۰۱۲۲۳ و ۱۲۲۴
بایگانی آموزش کل ۰۱۱۳۵۵۰۱۲۱۴