رسیدگی به بیشاز ۱۶۰۰ شکایت در حوزه راهداری استان بوشهر
سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر گفت: در ۶ ماه نخست امسال به ۱۶۹۲ شکایت مردم در حوزه راهداری استان رسیدگی شده است.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محبوبه شهریاری بیان کرد: در ۶ ماه نخست امسال ۴ هزار و ۱۰۲ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان برقرار و نسبتبه پاسخگویی به آنها اقدام شده است.
وی درخصوص شکایتهای ثبت شده در سامانه ۱۴۱ در نیمه نخست امسال، اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل کالا ۵۳۷ تماس، حمل و نقل مسافر ۴۰۰ تماس و حوزه راهداری ۷۵۵ تماس بوده که این شکایتها با ارجاع به حوزههای مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.
وی با اشاره به آمادگی کارشناسان مرکز مدیریت راهها به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات، شکایتها و پیشنهادهای هموطنان، افزود: همچنین بخش گویای سامانه ۱۴۱ برای راهنمایی هموطنان بهصورت دائم بروز رسانی میشود و وضعیت آب و هوا، انسداد راهها، وضعیت جاده در محورهای کوهستانی، ترافیک در محورهای مواصلاتی و... را به اطلاع تماس گیرنده میرساند.
سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر یادآور شد: هموطنان میتوانند شکایتهای خود را در حوزه راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها مطرح کرده و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند.