پخش زنده
امروز: -
شهروند خبرنگار ما در پیامی از بدعهدی شرکت تپسی در ارائه سرویس مدرسه گلایه کرد و گفت: این موضوع موجب سردرگمی دانشآموزان و خانواده هایشان شده است.
به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، در این پیام بر پیگیری این موضوع تاکید شد .
متن پیام شهروند خبرنگار ما:
شرکت تپسی با تبلیغات فراوان بابت ارائه سرویس مدرسه مبالغ زیادی رو جمع آوری کرده و بعد از حدود ۱ ماه فقط یک پیامک عذرخواهی (سرویس مدارس پر شده ) ولی دانش آموزان را با یک سردرگمی گذاشت . حتی بابت جبران خسارتهای مالی شان با نگه داشتن مبلغ در حساب شرکت کاری نکرد و بعد از تماسهای فراوان هیچ یک از مسئولین واکنش نشان ندادند .