پخش زنده
امروز: -
رئیس مرکز مدیریت راههای ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز با اشاره به اینکه در پنج ماهه نخست سال جاری یک میلیون و نهصد و ۶۷ هزار و ۳۷۳ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار شده است، گفت: از این تعداد، ۳۱ هزار و ۶۶۶ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان پاسخ داده شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛علی شادفر با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان، گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جادهای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر تهیه شده است و کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها بهرهمند شوند.
او با تاکید براینکه شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کارکردن بوده است و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است، گفت: از زمان واگذاری این سامانه به البرز، روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم و به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شایانی کرده است.
این مسئول در ادامه با اشاره به تعداد تماسهای دریافت شده در سامانه ۱۴۱، گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری یک میلیون و ۹۶۷ هزار و ۳۷۳ تماس با سامانه مدیریت راههای استان برقرار شده است.
شادفر تصریح کرد: طی این مدت ۳۱ هزار و ۶۶۶ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان پاسخ داده شده و میانگین تماسهای مردمی و کاربران جادهای در این بازه زمانی ۹ تماس در هر ساعت بوده است.