پخش زنده
امروز: -
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از کاهش زمان رسیدگی به شکایت ثبت شده در سامانه تلفنی این سازمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با رفع ایرادات سامانه تلفنی ۱۳۵ این سازمان، میانگین زمان رسیدگی به شکایت ثبت شده در این سامانه، به کمتر از ۲ ماه رسیده است.
آقای اصانلو همچنین گفت: با تغییرات جدید در سامانه تلفنی ۱۳۵، به محض ثبت شکایت در این سامانه، در کمترین زمان و به صورت رایگان، شکایت به شعبه مربوطه ارسال و فرآیند تحقیقات، استعلامات قانونی لازم و رسیدگی، انجام میشود.