پخش زنده
امروز: -
مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول شرکت توزیع برق استان همدان از بهرهمندی ۱۷ درصد مشترکان برق خانگی همدان از اپلیکیشن «برق من» خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سهراب سهرابی گفت: در راستای طرح تحول دیجیتال و همچنین رفاه و آسایش مشتریان و نیز به منظور توسعه ارائه خدمات غیرحضوری، علاوه بر ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان و وب سایت «برق من» شرکتهای توزیع برق نرمافزاری به نام «برق من» ارائه کردند.
او با بیان اینکه مشترکان میتوانند خدمات عمومی برق را بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه در هر زمانی و از هر نقطهای دریافت کنند تصریح کرد: مشترکان برق بعد از نصب اپلیکیشن «برق من» با ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی خود میتوانند از خدمات شرکت برق، در سه بخش صورتحساب، خدمات مشترکان و شبکه برق بهرهمند شوند.
مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به اینکه از بین ۸۱۰ هزار مشترک برق خانگی در استان همدان، ۱۳۶ هزار نفر اپلیکیش «برق من» را دارند، گفت: هم اکنون ۳۴ درصد از خدمات غیر حضوری از طریق اپلیکیشن و وب سایت «برق من» انجام میگیرد.
سهراب سهرابی به کاربرد شناسه قبض مشترکین برق در استفاده از خدمات غیرحضوری شرکت برق اشاره کرد و افزود: شناسه قبض یک عدد ۱۳ رقمی است که به صورت منحصر به فرد به هر مشترک اختصاص داده شده و در همه پیامکهای قبض که برای مشترک ارسال میشود، این شناسه درج شده است.
او تصریح کرد: حتی اگر مشترک پیامکهای قبلی را پاک کرده و به شناسه قبض دسترسی ندارد، میتواند از روی برچسب زردرنگ نصب شده روی کنتور برق به این شناسه دسترسی پیدا کند.
مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول شرکت توزیع برق استان همدان از خدمات پرکاربرد اپلیکیشن «برق من» را مشاهده قبض برق، سوابق مصرف انرژی، سوابق و نیز مواردی نظیر درخواست خرید انشعاب، تسویه حساب، بازرسی کنتور، اطلاعرسانی برشمرد.
سهراب سهرابی با اشاره به سوابق مصرف در اپلیکیشن «برق من» گفت: مشترکین میتوانند مصارف دورههای قبل و روند مصرف ماههای گذشته را در اپلیکیشن برق من مشاهده کنند.
او تصریح کرد: مشترکان میتوانند به اپلیکیشن «برق من» از طریق آدرس https://bargheman.com/mobile-app و وب سایت «برق من» bargheman.com دسترسی داشته باشند.