تفاهم با تجار خارجی و شناسایی بازارهای جدید، نتیجه نمایشگاه صنعت آسانسور
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی با تفاهمهای اولیه درباره صادرات تجهیزات آسانسور بین تولیدکنندگان و هیئتهای تجاری خارجی و شناسایی بازارهای هدف صادراتی به کار خود پایان داد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما؛ این نمایشگاه از ۲۳ تیرماه به مدت چهار روز در هشت سالن با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران توسط اتاق تعاون برپا شده بود.
تولیدکنندگان و صنعتگران آخرین دستاوردهای صنعت آسانسور و پله برقی در قالب گروههای کالایی آسانسور، پله برقی، بالابر، نقاله، جرثقیل، لیفتراک، پیاده روی متحرک، مشاوره، طراحی تولید، نصب و راهاندازی، هوشمند سازی، فناوریهای نوین و سایر تولیدات را به نمایش درآوردند.
این نمایشگاه با رویکرد گسترش تعاملات تجاری و اقتصادی با حضور نمایندگان و تجار خارجی و بازار سازی صادرات برپا شده بود.
در این نمایشگاه تفاهمهای اولیه درباره صادرات تجهیزات آسانسور بین تولیدکنندگان و هیئتهای تجاری و شناسایی بازارهای هدف صادراتی انجام شد.
این دوره از نمایشگاه در مقایسه با دوره قبل رشد ۳۵ درصدی از لحاظ شرکت کنندگان و مساحت داشته است که مورد استقبال تولیدکنندگان قرار گرفته است.
صنعت آسانسور و پله برقی در کشورمان به خودکفایی رسیده و با کاهش واردات منجر به صرفه جویی ارزی شده است.
تولیدات صنعت آسانسور به ۱۵ کشور جهان صادر میشود.