پخش زنده
امروز: -
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از افزایش ۳۰ درصدی مراجعان به میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران خبرداد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: در یک دهه گذشته به طور میانگین یک درصد افزایش مراجعه به میادین را داشتیم که این رقم در سه ماهه اول امسال در مقایسه با سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
ایوب فصاحت افزود: رعایت نرخنامه دی قیمت گذاریها، تناسب بین کیفیت و قیمت و متناسب با جیب و خواست مردم، انگیزه شهروندان را برای مراجعه به میادین تره بار بیشتر کرده است.
مراجعه ۷۰ درصدی تهرانیها به میادین میوه و تره بار
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری گفت: بررسیها نشان میدهد۷۰ درصد مردم تهران به میادین میوه و تره بار مراجعه و خرید کردند.
ایوب فصاحت افزود:ما طبقات متوسط به پایین و یک مقدار بالاتر را پوشش میدادیم، اما در ماههای اخیر دهکهای بیشتری به میادین مراجعه میکنند.
نظارت بر قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار تهران
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران گفت: روزانه بر قیمتها در سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بر قیمت و نحوه عرضا میوهها نظارت میکنیم، در شرایط فعلی تنها جایی که قیمت مصوب را رعایت میکند، سازمان میادین شهرداری تهران است.
عرضه روزانه حدود ۱۸۰ تن مرغ منجمد و گرم در میادین
ایوب فصاحت با اشاره به عرضه روزانه مرغ در میادین گفت: به طور میانگین روزانه حدود ۱۳۰ تا ۱۵۰ تن مرغ گرم و ۴۰ تا۵۰ تن مرغ منجمد در میادین و بازارهای میوه و ترهبار تهران عرضه میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران افزود:چون گاهی ممکن است که تامین مرغ به خوبی از طرف وزارت جهاد کشاورزی انجام نشود و گاهی هم ممکن است بیشتر از این مقدار باشد به صورت میانگین روزانه ۱۸۰ تن مرغ منجمد و گرم در میادین و بازارهای شهرداری تهران عرضه میشود.
ایوب فصاحت با اشاره به افزایش تقاضا در بعضی از ایام افزود: در ایامی مثل محرم، عید و شب یلدا با افزایش تقاضا روبه رو هستیم که هر ساله افزایش توزیع در این ایام صورت میگیرد و برای این ایام برنامه داریم.
کیفیت محصولات میادین میوه و ترهبار زیر ذره بین
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران گفت: در میادین کنترل و نظارت بسیار خوبی وجود دارد و تقریبا به هیچ وجه اجازه نمیدهیم که محصولات بی کیفیت، به خصوص گوشت و مرغ در میادین میوه و ترهبار عرضه شود.
ایوب فصاجت با اشاره به اهمیت دیدگاههای مردم افزود: کیو آر کد، یک مسیر برای اعلام نظر و انتقال پیام مردم است، همچنین لایههای نظارتی و سه سامانه اصلی قرنطینهای درسازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران داریم که این سامانهها قبل از ورود هرگونه محصول پروتئینی آن را بررسی میکنند همچنین هنگام توزیع در میادین هم دوباره بررسی میشود.