پخش زنده
امروز: -
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان ۶۳ هزار تماس تلفنی موفق مردم از طریق سامانه برخط ۱۱۱ برقرار شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمدرضا سلطانزاده افزود: ستاد پاسخگویی برخط ۱۱۱ یک روز قبل از سفر رئیس جمهور به استان تشکیل شد تا امکان ارتباط مردم با رئیس جمهور از طریق تلفن و مکاتبه فراهم شود.
وی با اشاره به توجه و اهتمام رئیس جمهور برای برقراری ارتباط مستقیم با مردم اظهار کرد: این ستاد از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز به کار کرده و به طور متوسط روزانه ۶۰۰ کاربر در این ستاد مستقر شده و اقدام به پاسخگویی به تماسهای مردم کردند.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی گفت: علاوه بر این ستاد ۲۹ میز ارتباط مردمی نیز در سطح استان با حضور وزرا، معاونان و نمایندگان تام الاختیار وزرا و مدیران ارشد ادارات در دستگاههای اجرایی برپا شد تا به صورت چهره به چهره به درخواست ها، شکایات و مطالبات مردمی رسیدگی کنند.
سلطانزاده ادامه داد: روز جمعه بعد از اتمام سفر رئیس جمهور، پاسخگویی به تماسهای مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ تا شب دامه داشت و کاربران مستقر پس از ثبت تماسهای مردمی، یک کد رهگیری برای پیگیری درخواستهای و مطالبات مردمی به آنان ارسال شد.
وی با بیان اینکه از امروز شنبه بازگشایی مکاتبات و نامههای مردمی در این ستاد آغاز شده است یادآور شد: تا ظهر امروز بیش از ۳۱ هزار مکاتبات مردمی در این ستاد بازگشایی شده است و نامههای مردمی جمع آوری شده در شهرستانها نیز برای ثبت در سامانه سامد در حال ارسال به این ستاد است.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در زمان کنونی مکاتبات مردمی و نامههای هفت شهرستان استان به این ستاد ارسال شده و مکاتبات مردمی بقیه شهرستانها نیز در مسیر ارسال به این ستاد است.
سلطانزاده افزود: پیش بینی میشود روند ثبت نامهها تا ۱۰ روز آینده در این ستاد ادامه داشته باشد و کاربرهای مستقر در این مرکز در سه نوبت صبح، عصر و یک نوبت ۵۰ نفره تا ساعت ۱۲ شب یا ۱.۵ بامداد اقدام به ثبت نامهها میکنند.
وی اظهار کرد: تلاش میشود تا هرچه سریعتر و تا یک هفته آینده، تمامی مکاتبات مردمی ثبت شود و بعد از آن نیز روند ارجاع مکاتبات از سوی این ستاد به دستگاههای مربوطه شروع میشود.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی، بیشترین فرآوانی تماسهای مردمی با سامانه ۱۱۱ و مکاتبات مردمی را مربوط به درخواست تسهیلات قرض الحسنه، خوداشتغالی، اشتغال و مسکن اعلام کرد.