پخش زنده
امروز: -
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در نشست سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: خبر باید در جامعه دانشگاهی باعث نشاط و امید به آینده شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اولین نشست سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور دکتر جواد محمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، علی اکبر زندی مدیر روابط عمومی استان تهران و مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد.
دکتر جواد محمدی در اولین نشست سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در سال ۱۴۰۲ با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: خرسندم از اینکه در ارزشمندی که میتوانند در انعکاس واقعیتها به افکار عمومی جامعه موثر واقع شوند حضور دارم.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران افزود: تلاش دوستان روابط عمومی که در انعکاس اخبار دانشگاهی فعالیت دارند، ستودنی است
وی ادامه داد: اینکه خبر چگونه منتشر شود تا بتواند بر مخاطب تاثیربگذارد از عهده اهالی رسانه و روابط عمومیها برمی آید در حقیقت روابط عمومی و بحث ارتباطات یک حوزه کاملا تخصصی است.
دکتر محمدی بیان کرد: در حوزه رسانه و افکارعمومی بسیار جای کار وجود دارد و نباید به وضع موجود قانع باشیم باید دورههای توانمندسازی به صورت حرفهای برای مسئولین روابط عمومی برگزار شود.
وی گفت: یکی از اصول خبرنویسی این است که خبر، مخاطب را اذیت نکرده و باعث ناراحتی مخاطب نشود. خبر باید امیدوار کننده باشد و در افکار عمومی و جامعه دانشگاهی باعث آرامش، نشاط و امید به آینده شود.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه در کارهای فرهنگی باید هم افزایی داشته باشیم و در آن تداخلی ایجاد نشود افزود: روابط عمومیها باید با هم افزایی همه قسمتها در جهت اعتلای دانشگاه گام بردارند.
وی ادامه داد: روابط عمومی باید در سطح افکار عمومی کار کند و نشاط عمومی و فرهنگی را با انعکاس خوب و هنرمندانه فعالیتها انجام دهد تا اثر آن چند برابر شود.
محمدی عنوان کرد: در واقع ما با انعکاس فعالیتها باید در راستای جهاد تببین گام موثری برداریم.
وی افزود: فعالیتهای فرهنگی، علمی و پژوهشی در هریک از واحدهای دانشگاهی صورت میگیرد، اما اگر یک فناوری خاص و یا یک پروژه علمی خاصی به نتیجه میرسد، باید به شکل مطلوب در جامعه منعکس شود و این موضوع نباید محدود به آنا و فرهیختگان باشد، بلکه باید در دیگر رسانههای رسمی کشور، صدا و سیما و خبرگزاریها و فضای مجازی، اخبار دانشگاهی را به خوبی منعکس کنید.