راه یابی سه تیم موفق به دوره شتابدهی در نخستین رویداد« ذهن افزارهای کسب و کار »
به منظور ارائه راهکارهایی با رویکرد علوم شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی، بازاریابی و هوشمندی سازمان، سه تیم در مرحله نهایی نخستین رویداد « ذهن افزارهای کسب و کار » تحت حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری شناختی موفق به راهیابی به دوره شتابدهی شدند.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، این رویداد برای جذب ایدهها و محصولات فن آورانه در حوزه ابزارهای شناختی برای رهبری، مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی و هوشمندی سازمان با حمایت معاونت علمی و فن آوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و ستاد توسعه علوم وفناوریهای شناختی توسط مرکز نو آوری و شتاب دهنده علوم شناختی نوآوران ذهن آینده (مایندپلاس) برگزارشد.
در نخستین رویداد«ذهن افزارهای کسب و کار» با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوریهای شناختی با توافق داوران، سه تیم« Joy Job » ، « HR-Verse» و «هوشلی » برای ورود به مرحله شتابدهی انتخاب شدند.
در طرح« joy Job » بهبود تجربه کاری کارکنان در سازمانها و کمک به افزایش کیفیت زندگی در محیط سازمان در یک بستر نرمافزاری هوشمند، در طرح « HR-Verse» بهبود برند سازمانی کارفرمایان، کاهش هزینه و زمان فرآیندهای مدیریت سرمایه انسانی و توسعه ابزارهای کمکی قابلاتکا برای ارزیابی افراد و نیز در طرح «هوشلی » ارتقای سطح هوش هیجانی و ویژگیهای روانشناختی کارکنان سازمانها در محیط نرمافزاری هوشمند متکی بر بازیها و ابزارهای شناختی با رویکردهای شناختی ارایه و مورد توجه قرار دارد.
تیمهای منتخب این رویداد، از تامین سرمایه بذری تا سقف یکصد میلیون تومان، تامین فضای استقرار، آموزش، منتورینگ و شتابدهی، تجاریسازی و جذب سرمایهگذار بهرهمند خواهند شد.
از تقابل موضوع شناخت با مدیریت سازمان و کسب وکار، مباحث مختلفی در حوزههای شناخت مدیریتی از جمله گزینش و ارزیابی شناختی کارمندان، توانمند سازی شناختی گروهها و تیمهای کاری، تمرین و توسعه شناختی کارکنان، مدیریت استرس و سلامت شناختی، شکلدهی به انگیزههای شغلی با رویکرد شناختی، طراحی شغل و ارگونومی شناختی، شناسایی و توانمند سازی شناختی رهبران سازمان، زوایای شناختی در تصمیمگیری سازمانی، تغییر و توسعه شناختی سازمانی و شناسایی تفاوتهای فردی با رویکرد شناختی پدیدار میشوند.
از منظر راهکارهای با قابلیت تجاریسازی، مواردی از قبیل ارزیابی و توانمند سازی شناختی سرمایه انسانی، ارزیابی و توانمند سازی شناختی رهبران و کارآفرینان، هوشمندی شناختی کسب وکار و بازاریابی شناختی مهمترین حوزههای مدیریت با رویکرد شناختی هستند که میتوانند ابزارهای مختلفی در حوزههای آزمونهای ارزیابی شناختی، نقشههای شناختی، دادهکاوی و بصریسازی شناختی، بازیهای جدی و بازیوارسازی و علوم اعصاب شناختی را شامل شوند.