پخش زنده
امروز: -
از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹ هزارو۶۰۰ تماس تلفنی در سامانه ۱۱۱ استانداری اصفهان برای پاسخگویی به مشکلات ثبت شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اصفهان؛ مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اصفهان گفت: هدف از راه اندازی سامانه ۱۱۱ گفتگوی بی واسطه مردم با مسئولان به منظور کاهش دغدغهها مشکلات و پاسخگویی به مطالبات است.
فریبرز صارمی با بیان اینکه در کنار این سامانه مسئولان اجرایی استان به صورت هفتگی و برخط با مردم گفتگو میکنند افزود: استاندار اصفهان نیز از ابتدای امسال دو بار بصورت حضوری در مرکز ارتباطات مردمی حضور داشته و پاسخگوی بیش از ۴۰ مورد تماسهای تلفنی مردم بوده است.