پخش زنده
امروز: -
سامانه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی پایه دوازدهم فعال شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، امتحانات نهایی پایه دوازدهم که به صورت کشوری برگزار میشود از یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز میشود و پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید.
زمان شروع امتحانات پایه دوازدهم رشتههای ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح است.
اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد: با توجه به فعال شدن گزینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمونهای نهایی در سامانه؛ my.medu.ir شایسته است دانش آموزان و داوطلبان با مراجعه به سامانه با نام کاربری که همان کد ملی و رمز پیش فرض خود که همان سریال شناسنامه (۶ رقمی) جهت مشاهده و چاپ کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.
شایان ذکر است با توجه به QR (بارکد) کارت نیازی به مُهر و امضای مدیر مدرسه نمیباشد مگر در مواردی که کارت دارای نقص باشد.
بطور مثال:
عدم تصویر (عکس) دانش آموز روی کارت و...
دانش آموزان و داوطلبان بعد از دریافت کارت نسبت به کنترل مشخصات فردی به ویژه دروس مندرج در کارت که باید در آزمون شرکت نمایند دقت نموده و در صورت مغایرت به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایند. تا در حوزه آزمون دچار مشکل نشوند.
شرکت 31 هزار دانش آموز در امتحانات نهایی
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: : بیش از ۳۱ هزار نفر در امتحانات نهایی شرکت میکنند که ۲۷ هزار نفر دانش آموزان امسال و مابقی دانش آموزان سالهای گذشته برای ارتقا نمره در آزمون هستند.
کمالی افزود: امتحان نهایی در ۱۸۰ حوزه از یکشنبه هفته آینده برگزار میشود و تمهیدات لازم در همه شهرستانها مناطق و حوزه های امتحانی مناطق محروم در نظر گرفته شد.
وی تصریح کرد: بلده با ۱۰ حوزه کمترین تعداد حوزه های استان را داراست که امتحان نهایی را برگزار میکنند.
توجه اولیا ودانش آموزان پایه ۱۲ را به نکات مهم زیر در رابطه با آزمون نهایی جلب مینماییم:
با توجه به تصحیح الکترونیکی و اسکن آن در سامانه تصحیح اوراق نهایی موارد مهمی را که لازم است از پیش بدانید جهت اطلاع دقیق به شرح زیر حضورتان ارسال میگردد.
۱. روی سربرگ مطلقا چیزی نوشته نشود. (پاسخ برگها توسط سامانه شخصی سازی شده است.)
۲. بارکد برگه مخدوش نگردد. در صورت مخدوش شدن، هویت شما برای سیستم از بین میرود.
۳. شماره داوطلبی (کد ملی) خود را با برگه چک کنید و در صورت مغایرت قبل از شروع به مراقب در محل اطلاع دهید.
۴. در حاشیه پاسخ برگ و پشت آن مطلقا چیزی ننویسید.
۵. پاسخ هر سوال در جای معین شده درج و نوشته شود.
۶. حتی اگر بد خط هستید خوانا بنویسید تا حق شما ناخواسته در زمان تصحیح ضایع نگردد.
۷. استفاده از هر مدل غلط گیر ممنوع است. در صورت نوشتن اشتباه نهایت فقط آن را قلم بگیرید.
(خط بزنید)
۸. درج هرگونه علامت یا مطلب نامربوط احتمال صحیح نشدن برگه شما را افزایش میدهد.
۹. با توجه به اسکن پاسخ برگها استفاده از خودکار مشکی یا آبی با نوک ضخیم توصیه میگردد.
تا زمان اسکن، مطالب درج شده خواناتر وباکیفیتتر دیده شود.
این درحالیست که کیفیت اسکن با خودکار آبی پایینتر خواهد بود.
(خودکار فقط مشکی وآبی سایر رنگها ممنوعیت دارد.)
۱۰. از تا کردن پاسخ برگ جدا خودداری نمایند؛ و در تمیز نگه داشتن آن تا زمان تحویل دقت کنید.
۱۱. پاسخ برگ مچاله نشود. رطوبت عرق دست آن را مرطوب نکند؛ و در پایان اولیا گرامی به دانش آموزان عزیز یاد آور شوند:
همراه داشتن هر نوع وسایل ارتباطی و دارای سیگنال، حتی خاموش در حوزه آزمون مطلقا ممنوع است. حوزههای امتحانی هیچ گونه مسئولیتی در قبال دریافت ونگهداری این موارد ندارند.
شروع فرآیند آزمون از ساعت ۷/۳۰ صبح در حوزهها خواهد بود. تاکید میشود داوطلبان ازساعت ۷ صبح در محل حوزه آزمون حاضر باشند.
قبل از شروع آزمون نسبت به شناسایی حوزه فرزندتان از پیش اقدام نمایید.
(حوزهها طبق رشتههای مختلف در مدارس تقسیم شده اند. نام حوزه در کارت ورود به جلسه زمان تحویل قید شده است.)
همراه داشتن شناسنامه عکس دار / کارت ورود به جلسه تا پایان آزمون الزامی است.
در نگهداری کارت خود کوشا باشید.
-سامانه اعلامی کار نمی کند از کار افتاده است
لطفا اطلاع رسانی بفرمایید