آمادگی حوزه های ستادی برای فراهم کردن مقدمات سفر زائران
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: خدمات رسانی مناسب به زائران حج تمتع باعث رضایتمندی آنان می شود.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما سیدعباس حسینی به اهتمام داشتن در شاخص های اخلاقی همانند سعه صدر، اخلاق نیکو و آراستگی برای عوامل اجرایی حج امسال، اشاره کرد و گفت: خدمات رسانی مطلوب و مناسب موجب افزایش رضایتمندی زائران می شود.
وی با اشاره به حج تمتع پیش رو و اقدامات صورت گرفته گفت: امیدواریم با توجه به از سرگیری روابط فی مابین، شاهد همکاری و همدلی بیشتر همکاران خود در کشور میزبان در عرصه خدمات رسانی به زائران عزیز باشیم.
رئیس سازمان حج و زیارت ابراز امیدواری کرد با تلاش همکاران در حوزه های اسکان، تغذیه و تدارکات و حمل و نقل مقدمات حج تمتع امسال فراهم شده و آمادگی های حوزه ستادی با تلاش آنان در حد بالایی قراردارد.
حسینی با اشاره به تصمیم صورت گرفته مبنی بر کاهش عوامل گفت: این اقدام با اهمیت به ضرورت حضور بیشتر تعداد زائران در حج تمتع امسال صورت گرفت و کاهش حدود 20 درصدی نیروها در حوزه های فرهنگی و اجرایی را شاهدیم .
رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: مانند گذشته انتظار برخورد محترمانه همراه با آراستگی ، صبر ، اخلاق نیکو و سعه صدر با زائران را می طلبیم.
وی در پایان به دریافت خدمات مطلوب از طرف های قرارداد تاکید کرد و افزود: همه دست اندرکاران باید به این مهم برای ارتقا خدمات و افزایش رضایتمندی تاکید داشته باشند.
حسینی از حمایت های رئیس جمهور در برگزاری جلسه شورای عالی حج و پیگیری های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز حمایت های نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت قدردانی کرد.