پخش زنده
امروز: -
معاون پردازش و بازخورد مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس از راه اندازی خدمت «تماس امن» برای صیانت از اطلاعات تماسگیرندگان خبر د اد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مهدی خلیلی گفت: برای محقق شدن شعار «سامانه ۱۳۷ پلاس هوشمندتر و چابکتر» به دنبال استفاده از هوش مصنوعی در حوزه بازخوردسنجی برای افزایش مشارکت معنادار شهروندان هستیم.
وی افزود: یکی از گزینههایی که قطعا برای شهروندان اهمیت ویژهای دارد ایجاد «تماس امن» است که اطلاعات شهروند بهطور کامل حفظ شود.
معاون پردازش و بازخورد مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس تصریح کرد: در «تماس امن» شماره تماس و مشخصات شهروند تماسگیرنده با سامانه ۱۳۷ پلاس رویت نشده و حریم شخصی شهروندان حفظ خواهد شد؛ زمانی هم که نیاز به تماس با این شهروند باشد از طریق هوش مصنوعی و از طریق کلید با او تماس برقرار میشود.