پخش زنده
امروز: -
رئیس سامانه ۱۳۷ پلاس گفت: در سال جدید از استانداردسازی و چابک سازی هرچه بیشتر فرآیندهای سامانه ۱۳۷ پلاس بهره خواهیم برد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رضا ناصریسرای با اشاره به عملکرد سامانه ۱۳۷ پلاس در سال ۱۴۰۱ گفت: برگزاری اولین دوره جشنواره یاران شهر و راه اندازی بخش گزارش فساد و تخلف، از برنامههای موفق سال ۱۴۰۱ بوده است.
رئیس سامانه ۱۳۷ پلاس در خصوص برنامههای سال ۱۴۰۲ این سامانه گفت: هدف گذاری اصلی این برنامهها افزایش میزان رضایت شهروندی و نیز تقویت حس تعلق خاطر آنان نسبت به شهر است و ارتقاء سطح خدمات و افزایش کیفیت رسیدگی، جزو برنامههای اصلی خواهد بود. علاوه بر این، استانداردسازی و چابک سازی هرچه بیشتر فرآیندهای سامانه بسیار مهم است و در سال جدید از ظرفیتهای فناوریهای نوین و دانش هوش مصنوعی در بهبود این فرآیندها بهره خواهیم برد.
ناصریسرای در ادامه افزود: از نظر آماری و تعداد ارتباطات برقرار شده شهروندی با سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی، با رشد قابل توجهی مواجه شدیم و بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ارتباط شهروندی دریافت شد که از این بین ۲۰۰ هزار پیام از طریق درگاه فضای مجازی و شبکههای اجتماعی بوده است و این نشان دهنده مشارکت مردم و توجه آنان به درگاههای جدید ایجاد شده در ۱۳۷پلاس است که در سال ۱۴۰۲ نیز توسعه این درگاههای ارتباطی ادامه پیدا خواهد کرد.
وی در ادامه گفت: منطبق بر بررسیهای میدانی و بازخورد اخذ شده از میان شهروندان، حس امیدواری بین مخاطبین سامانه ایجاد شده و این نتیجه اهتمام بیشتر به رسیدگی دقیق در سطح واحدهای رسیدگی کننده و پیگیری بیشتر از سوی مرکز است. از سوی دیگر موضوع ادغام دو مجموعه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ علاوه بر اینکه موجب ضعف و لطمه به فرآیندهای کاری سامانه نشد، حتی در بخشهای زیادی رشد و کیفیت بالاتری ارائه گردید و در تلاش هستیم که در راستای چابک این مسیر تحولی را ادامه داده تا طعم شیرین خدمت به کام مردم بنشیند و بتوانیم خدماتی با کیفیت بالا داشته باشیم.