مخابرات با ارائه نوآوری های ارتباطی درصدد کسب رضایت مشتریان است
کاهش هزینه مشترکان و سرعت بخشی در خدمات از مهمترین اهداف شرکت مخابرات ایران است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: تحقیق و نوآوری مطالبه امروز شهروندان از شرکتهای ارتباطی در ارائه خدمات است و بدین طریق می توان رضایت بیشتر مشترکان را به دست آورد.
ابراهیم محمودزاده امروز در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار منطقه خراسان رضوی افزود: مخابرات رکن اصلی ارتباطات در کشور است و باید خود را موظف به حضور در این مسیر بداند.
وی کاهش هزینه مشترکان و سرعت بخشی در خدمات را از مهمترین اهداف شرکت مخابرات ایران دانست و عنوان کرد: این شرکت با گام نهادن در مسیر دانش بنیان شدن، تلاش دارد بهترین و باکیفیت ترین خدمات را با قیمتی منطقی در اختیار شهروندان قرار دهد.
محمودزاده ادامه داد: ارتباطات این روزها نقش بسیار زیادی دارد و با وجود اینکه مخابرات خصوصی شده اما همچنان نگاه ویژه در مناطق محروم بسیار گسترده انجام می شود.
وی گفت: موضوع مخابرات و ارتباطات برای ایجاد مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک یک امر انسانی است و در این زمینه دولت نیز کمک حال بوده است.
رییس شرکت مخابرات با اشاره به اهداف شرکت مخابرات طی سالهای آتی خاطر نشان کرد: مخابرات گنجینه ای از نقشه ها، پیش نویس ها و دانش را در اختیار دارد که تاکنون استفاده مناسب و صحیح از آنها نشده و به مرحله عملیاتی نرسیده است.
در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار مخابرات، مدیران استانی شرکت مخابرات خراسان رضوی به صورت ویدیو کنفرانس ارتباط داشتند و در پایان به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.