امروز: -
اما مدیر پروژه مرکز مبادله ارز و طلای ایران از افرادی که می‌خواهند وارد بازار غیررسمی ارز برای سرمایه گذاری شوند توصیه کرده است که احتیاط کنند. چرا که احتمال کاهشی شدن بازار زیاد است. در این باره گفتگو می‌کنم با مدیر تالار ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا ایران. آقای توکلی سلام بر شما ... = بفرمایید که در این فضای هیجانی بازار ارز چه خطراتی متوجه خریدارانه؟ =، ولی به هر حال آقای توکلی با ایت اقدامی که شده نوسانات ما داریم. نوسنات بازار ارز بخش‌های اقتصادی رو هم به طبع تحت تاثیر قرار می‌ده، فوریت‌هایی رو می‌طلبه که دولت برای ثبات در بازار در واقع در دستور کار قرار بده. برای این موضوع چه تمهیداتی اندیشیده شده؟
تاریخ : ۱۴۰۱/۱۲/۰۷- ۱۶:۱۷

اما مدیر پروژه مرکز مبادله ارز و طلای ایران از افرادی که می خواهند وارد بازار غیررسمی ارز برای سرمایه گذاری شوند توصیه کرده است که احتیاط کنند. چرا که احتمال کاهشی شدن بازار زیاد است. در این باره گفتگو می کنم با مدیر تالار ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا ایران. آقای توکلی سلام بر شما ...

= بفرمایید که در این فضای هیجانی بازار ارز چه خطراتی متوجه خریدارانه؟

= ولی به هر حال آقای توکلی با ایت اقدامی که شده نوسانات ما داریم. نوسنات بازار ارز بخش های اقتصادی رو هم به طبع تحت تاثیر قرار می ده، فوریت هایی رو می طلبه که دولت برای ثبات در بازار در واقع در دستور کار قرار بده. برای این موضوع چه تمهیداتی اندیشیده شده؟

= حالا آقای توکلی با این احوال ما گفته ایی رو داشتیم از رئیس کمیسیون اقتصادی  مجلس که گفته بودند ثبت سفارش واردات به کشور حدود ۳ برابر افزایش یافته که غیر واقعی بودن بخشی از این ثبت سفارش به شکاف بیشتر نرخ ارز ثابت و ارز آزاد مربوط می شه. حالا در این خصوص چه تدبیری شده؟

حالا آقای توکلی جزئیات اقدامات شما در بخش‌های بعدی با هم پیگیری خواهیم کرد. گفتگو کردم با آقای توکلی مدیر تالار ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران

پربازدیدترین فیلم ها
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha