بررسی طرح های پیشنهادی رستوران داران برای اجرای المان "شیشلیک" در شاندیز
برای اجرای المان "شیشلیک" بعنوان برند شهر شاندیز، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی و شهرداری این شهر، میزبان جمعی از رستوران داران بود.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، عضو شورای اسلامی شهر شاندیز با اشاره به جایگاه شهر شاندیز در حوزه غذا، گفت:
شهر شاندیز با توجه به داشتن تفرجگاهها و اماکن پذیرایی و پخت انواع غذاهای کبابی ازجمله شیشلیک در رستورانهای آن، از دیرباز معروف و مورد توجه گردشگران داخی و خارجی بوده و هست.
حسین آقابیگی افزود: مدیریت شهری تصمیم دارد با برگزاری جلسات مختلف، المان شهری با محوریت شیشلیک که نماد شهر شاندیز است را با کمک طراحان و ایده پردازان و عنایت به نظرات مدیران رستوران ها، اجرایی کند.
وی ابراز امیدواری کرد، این المان که از آن بعنوان یکی از نمادهای ماندگار شاندیز یاد میشود، بتواند به توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی در منطقه، کمک شایانی کند.
در ادامه جلسه، پیشنهادات برخی رستوران دارهای شاندیز، مطرح شد و نظرات و طرحهای پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفت.