پخش زنده
امروز: -
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی گفت: در سازمان صنایع کوچک با هدف بازاریابی و برندسازی ۶۰ درصد هزینه شهرکهای کوچک و متوسط صنعتی که در نمایشگاههای خارج از کشور حضور دارند، پرداخت خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رسولیان، رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی در مصاحبه با خبرنگار تحریریه تجارت خارجی گفت: ما به سطحی از تولید بلوغ رسیدیم که میتوانیم در بازارهای جهانی حضور پیدا کنیم، اما لازمه آن بازاریابی خوب و مستمر و برندسازی برای ماندگاری در بازارهایی است که توسط نمایشگاهها ایجاد میشود.
رسولیان با اشاره به حمایت دولت از صنایع کوچک و متوسط افزود: در سازمان صنایع کوچک با هدف بازاریابی و برندسازی ۶۰ درصد هزینه شهرکهای کوچک و متوسط صنعتی که در نمایشگاههای خارج از کشور حضور دارند پرداخت خواهد شد. از هیئتهای تجاری که از کشور خارج میشوند و هم هیئتهای تجاری که وارد کشور میشوند حمایت میکنیم.
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی گفت: در این نمایشگاه ۹۰ درصد بنگاههای کوچک و متوسط (که زیر ۱۰۰ نفر نیرو دارند) در حوزه صنایع فلزی، شیمیایی، دستی و... حضور دارند که وظیفه دولت حمایت از آنهاست.