استاندار تاکید کرد؛
لزوم رسیدگی به درخواستهای مردمی در سریعترین زمان
احمدزاده گفت: رسیدگی به درخواستهای مردمی باید بی واسطه، بدون تعلل و در سریعترین زمان انجام شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، استاندار این استان در برنامه گفتگوی تلفنی از طریق شبکه سامد (۱۱۱) با جمعی از مردم استان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ هزار نفر از طریق این سامانه خواستهها و مشکلات خود را با استاندار، معاونان استاندار و مدیران دستگاهها که روزانه در سامانه سامد حضور پیدا میکردند در میان گذاشتهاند.
علی احمدزاده با اشاره به وظایف دستگاههای اجرایی در خدمات رسانی به مردم، افزود: خدمت و کار جهادی مسئولان با حضور میدانی و ارتباط مردم عملی میشود.
استاندار عمل به قانون را سر لوحه کار مدیران دانست و اضافه کرد: بخش زیادی از مشکلات در تصمیمات به موقع با حضور در بین مردم و با اختیارات مدیریتی برطرف میشود.
وی خدمت به مردم را تکلیف و وظیفه مهم کارکنان دستگاههای اجرایی در هر سطح و مقامی دانست و ادامه داد: مدیران و کارکنان دولت باید شنوای حرف مردم و ارباب رجوع باشند و باید زمان درخواستهای مردم و پاسخگویی تا حد ممکن کاهش یابد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد زمان پاسخگویی به درخواستهای مردمی در سامانه سامد را بالای دو هزار ساعت عنوان کرد و گفت: تعداد ملاقاتهایی که مدیران دستگاهها به صورت حضوری داشتند سه هزار و ۲۰۰ مورد بوده است
استاندار کهگیلویه و بوبراحمد با اشاره به برگزاری میزخدمت در مصلاهای نماز جمعه گفت: مدیران در میزخدمت مصلاها هم پاسخگوی مردم هستند که ۳۳ هزار و ۵۶۰ مورد درخواستهای مردم در میز خدمت مصلاها در سراسر استان بوده که مورد رسیدگی قرار گرفت.
احمدزاده با اشاره به نوع درخواستهای مردم از طریق سامانه سامد افزود: برخی از مردم درخواستهایی از سازمانهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی داشتند و که به صورت مستقیم با مدیران کل این دو نهاد حمایتی در میان گذاشتند.