پخش زنده
امروز: -
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد: مدیریت منابع و زمان در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در اولویت کار مدیران شهرداری قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجتالاسلام سید ناصر حیدری ادامه داد: برخی از مطالبات و درخواست مردم که به بخشهای مختلف شهرداری به کارتابل مدیران ارسال میشود، حداکثر یک ماه زمان برای اقدام و بررسی کافی است، اما متأسفانه در چندین درخواست مشاهده شده که چند ماه در انتظار پاسخگویی میماند.
وی افزود: بر همین اساس ضرورت دارد وقتی نامهای در کارتابل مدیری ارسال میشود حداقل و حداکثر زمان مورد نیاز برای پاسخگویی مشخص شود.
عضو شورای شهر یزد ادامه داد: همچنین باید برای مدیران و کارکنانی که به موقع و در اسرع وقت پاسخگوی مردم هستند تشویق و تسهیلات در نظر گرفته شود و با مدیرانی که در پاسخگویی باعث انتظار طولانی مردم میشوند، برخورد صورت گیرد.
حیدری خاطرنشان کرد: عدم پاسخگویی به ارباب رجوع و بلاتکلیفی باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم میشود بنابراین پاسخگویی به موقع، قانونی و تکریم ارباب رجوع در اولویت کار مدیران شهرداری قرار گیرد.