پخش زنده
امروز: -
سنجش مستمر کیفیت فرایندها با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات در شرکت ملی پست برگزار میشود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکتملیپست، دفتر کیفیت و حمایت از مشتری شرکت ملی پست برای بررسی میدانی انطباق فرایندهای اجرایی و عملیاتی در ادارات کل پست استان ها و مناطق پستی براساس دستور العمل ها، نظام نامه ها و روش های اجرایی ابلاغی، دومین چهارشنبه هر ماه را به عنوان چهارشنبه های کیفیت تعیین کرده است.
بنابراین گزارش گروه های کنترلی و ممیزی که متشکل از مدیران، کارشناسان و روسای ادارات ستادی هستند با استقرار در ادارات پست استانها و مناطق پستی نسبت به بررسی روند ارائه خدمات و انطباق آنها با دستورالعملهای ابلاغی برابر با آموزشهای ارائه شده و فهرست انجام دادنی های مصوب اقدام میکنند.
در نخستین روز اجرای این طرح، دو گروه متشکل از کارشناسان و روسای ادارات ستادی با مشارکت مناطق پستی استان تهران، در استانهای قم و همدان حاضر و نسبت به بررسی فرایندها اقدام کردند .