پخش زنده
امروز: -
نظری استاندار خراسان رضوی روزهای شنبه هر هفته را برای پاسخگویی به تماس های مردمی و یا حضور در جمع مردم در نظر گرفته است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، شهروندان مشهدی و اهالی استان خراسان رضوی می توانند شنبه ها بدون واسطه با استاندار خراسان رضوی سخن گفته و درخواست ها و مشکلات خود را با وی در میان بگذارند.
اگر برنامه ای برای سفر و یا میزبانی از مهمانی در دفتر استاندار برنامه ریزی نشده باشد، برگزاری ملاقات مردمی و یا پاسخگویی تلفنی به درخواست های مردم برنامه ثابت روزهای شنبه استاندار خراسان رضوی است.
بر اساس آمارهای ارائه شده، از آبانماه ۱۴۰۰ (زمان آغاز مسوولیت استاندار) تاکنون بیش از ۲۰ جلسه حضوری در این خصوص برگزار شده است.
عمده شنبه های هر هفته و براساس اطلاع رسانی از پیش انجام شده، یعقوبعلی نظری از ساعت ۱۲ تا ۱۳ به پاسخگویی تلفنی ارباب رجوع می پردازد تا فاصله میان مردم با نماینده عالی دولت در استان به قدر گرفتن شماره ۱۱۱ باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان رضوی گفت: رسیدگی به درخواستهای مردم موجب افزایش رضایتمندی و سرمایه اجتماعی می شود، بر همین اساس، سعی شده است تا با برنامه زمانبندی مشخص، هر هفته چند نفر از مدیران دستگاه های اجرایی استان در استانداری خراسان رضوی حاضر شده و از طریق سامانه الکترونیکی "سامد" به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان باشند.
مرتضی دهقانی افزود: علاوه بر مدیران کل، استاندار و معاونان بخش های مختلف استانداری نیز به مناسبتهای مختلف هر ماه در این برنامه شرکت میکنند و از نزدیک به پرسشها و مشکلات مردم پاسخ میدهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: دیروز ۳۷ نفر توانستند در مدت زمان حدود یک ساعته تعیین شده با استاندار هم کلام شده و درخواستهای خود را بیان کنند که درخواست ۱۷ نفر از آنان قابلیت رسیدگی داشت.
دهقانی افزود: از مهمترین موضوعات بیان شده توسط مردم استان می توان به درخواست اشتغال و تسهیلات خوداشتغالی، درخواست تسهیلات مسکن روستایی، تقاضا برای گرفتن تسهیلات بانکی و سهولت در شرایط اعطای وام، درخواست مساعدت و ارائه خدمات حمایتی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و نیز تقاضای رسیدگی به مشکلات بیمه شدگان طرف قرارداد برخی از شرکت های بیمه تکمیلی اشاره کرد.