در کشور؛
راهداری همدان در پاسخگویی به شکایات مردمی رتبه دار شد
معاون راهداری استان همدان از رتبه برتر کشوری سامانه ۱۴۱(طرح طوس) این سازمان در بین استانهای سراسر کشور خبر داد.
به گزارش
خبرگزاری صداو سیما مرکز همدان، جواد نگاهداری گفت: با توجه به ارزیابیهای سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای از عملکرد سامانههای ۱۴۱ سراسر کشور در راستای ثبت شکایات کاربران جادهای و چگونگی رسیدگی به شکایات مردمی، استان همدان رتبه برتر را بین استانهای سراسر کشور کسب کرد.
او مدت زمان پاسخگویی به شکایات، میزان رضایتمندی شاکیان از نحوه عملکرد و همچنین دقت و سرعت در رسیدگی به موقع به شکایات در بهبود وضع جادهها را مهمترین شاخص ارزیابی در انتخاب استانهای برتر نام برد.
- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان افزود: رانندگان حرفهای و کابران جادهای میتوانند تمامی مشکلات و شکایات خود را در مورد وضعیت رویه آسفالت راههای استان شامل وجود اجسام زائد در سطح جاده، چاله، سرقت و نقص تابلو وعلائم و...را از طریق سامانه ۱۴۱ به راهداری اعلام کنند.