ثبت بیش از ۵ هزار گزارش شکایت تلفنی از بازار ایلام
معاون بزرسی و نظارت اداره کل صمت ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۵ هزار و ۲۷۶ شکایت تلفنی شهروندان استان از بازار ثبت و از سوی کارشناسان رسیدگی شده است.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مهدی کاکایی اظهار داشت: در این بازه زمانی به بیش از ۵ هزار و ۲۷۶ شکایت تلفنی شهروندان در خصوص وضعیت بازار کالا از سوی کارشناسان مشاوره داده شده است.
وی افزود: ۲۴۱ فقره شکایت ثبت شده شهروندان استان در حوزه بازار توسط کارشناسان اداره کل صمت و جهادکشاورزی استان در دست رسیدگی است.
معاون بزرسی و نظارت اداره کل صمت ایلام با اشاره به بازرسی از حوزههای واحدهای صنعتی و تولیدی مطرح کرد: از ابتدای سال جاری ۵ هزار و ۲۴۹ مورد بازرسی از این واحدها صورت گرفته که ۱۲۴ مورد آن منجر به تشکیل پرونده شده است.
کاکایی یادآور شد: در این مدت از این میان بازرسیهای صورت گرفته، ۹۲ پرونده قاچاق کالا تشکیل و اختیار در مراجع مرتبط برای رسیدگی قرار گرفته است.
در استان ایلام بیش از ۳۵ هزار واحد صنفی اعم از تولیدی، خدمات فنی، توزیعی و خدماتی فعالیت دارند.