پخش زنده
امروز: -
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: شهروندان میتوانند با مراجعه به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» به نشانی my.gov.ir از خدماتِ الکترونیک ارائه شده توسط دستگاههای مختلف استفاده کنند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، با اشاره به تعریف دولت هوشمند و لزوم ارائه تسهیل ارائه خدمات بدون مراجعه حضوری و به صورت برخط به متقاضیان در دولت هوشمند از آغاز به کار پنجره ملی خدمات دولت هوشمند هشت ماه زودتر از مهلت قانونی توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
پاکدل با اشاره به پیاده سازی دولت هوشمند به عنوان یکی از اولویتهای دولت سیزدهم و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بر همین اساس به منظور ایجاد یک راه امن برای دسترسی برخط به خدمات دولتی از طریق یک درگاه واحد، پنجره ملی خدمات دولت هوشمند زودتر از موعد قانونی توسط وزارت مذکور راه اندازی شده و سایر دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی نیز ضمن راه اندازی درگاه واحد خدمات خود باید به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند متصل شوند.
وی به تدابیر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه زیرساختها و امکانات لازم برای توسعه دولت هوشمند اشاره کرد و افزود: بر اساس قانون دستگاههای اجرایی باید یک سوم از خدمات پرکاربرد خود را در پنجره ملی ارائه دهند.
دبیرکارگروه توسعه دولت الکترونیک استان یزد با اشاره اتصال شهرداری یزد به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» از استان یزد به عنوان یکی از چهار استان دارای سامانه استانی در پنجره واحد نام برد و از مردم خواست تا با مراجعه به درگاه مذکور ضمن بهرمندی از خدمات، نظرات و پیشنهادات خود را به منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات، اعلام کنند.
پاکدل از شهروندان خواست با مراجعه به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» به نشانی my.gov.ir از خدماتِ الکترونیک ارائه شده توسط دستگاههای مختلف استفاده کنند.
در جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات با دستور رئیس جمهور همه دستگاههای اجرایی مکلف شدند تا پیش از پایان سال ۱۴۰۱ حداقل ۵۰ درصد خدمات خود را از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه کنند.