معاون وزیر:
آموزش غیرحضوری، آسیبهای زیادی به آموزش و پرورش وارد کرد
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: بیش از دوسال آموزش غیرحضوری، آسیبهای بسیاری به آموزش و پرورش وارد کرد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، احمد محمودزاده در همایش تبیین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مشهد،
افزود: نابرابری آموزشی، فقر یادگیری، افزایش تعداد بازماندگان از تحصیل، ایجاد آسیبهای روحی و روانی، آسیب به آموزش گروهی و آموزش از همسالان و ... از جمله این آسیبها بود که همه را تحت تاثیر قرار داد.
وی ادامه داد: البته این دو سال و نیم، یک حسن هم داشت و آن این بود که فرصت استفاده از بستر الکترونیک و فضای مجازی که جزو سند تحول بنیادین محسوب میشد و در سالهای قبل مورد غفلت قرار گرفته بود، را هم میسر ساخت.
معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: آموزش در بستر الکترونیک و فضای مجازی، تهدیداتی هم ایجاد کرد که رفع آن، نیاز به بصیرت همکاران داشت.
محمودزاده در ادامه اظهار داشت: در مدارس اقدامات خوبی در راستای اجرای سند تحول بنیادین انجام گرفته است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد با نگاه ویژهای که هم در دولت و هم در وزارت آموزش و پرورش وجود دارد، بتوان هدفهای عملیاتی سند تحول بنیادین را نشانه قرار داد و با آسیب شناسی، اقدامات درخوری را به سرانجام رساند.