پخش زنده
امروز: -
یکی از عمدهترین دلایل نارضایتی مردم از خودروسازان عدم تحویل به موقع و خسارت به خودروهای خریداری شده است.
به گزارش سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما، گزارشات اخیر سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان میدهد که عدم تحویل به موقع خودرو اصلیترین عامل نارضایتی مشتریان ایرانی از خودروسازان است.
متن پیام شهروند خبرنگار ما:
یکسال پیش برای ثبت نام ماشین در ایران خودرو اقدام کردم ولی قبل از تحویل آن، برای من قبض جریمه ۱۹۹۵۰۰ تومانی آمده، آنهم به دلیل حرکت مارپیچ و عدم توجه به فرمان پلیس در بزرگراه فتح، البته بعد از یک ساعت تماس گرفتند که برای تحویل خودرو به نمایندگی مراجعه کنم.
به تازگی شرکت ایران خودرو بجای استفاده از تریلی برای حمل ماشینها از راننده استفاده میکند و معلوم نیست چقدر از خودرو مردم سوء استفاده میشود.