در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری انجام شد؛
پیگیری دغدغه رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم در راهپیمایی اربعین
رئیس ستاد مرکزی و مدیران کمیتههای اربعین و ستاد عتبات عالیات و همچنین معاونین و مدیران وزارتخانههای مرتبط، مهمان رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری شدند تا گزارش روند کارهای صورت گرفته و بررسی کاستیها را مطرح کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دولت، سید مجید میر احمدی، رئیس ستاد مرکزی و مدیران کمیتههای اربعین و ستاد عتبات عالیات و همچنین معاونین و مدیران وزارتخانههای مرتبط، مهمان حجتالاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری شدند تا گزارش روند کارهای صورت گرفته و بررسی کاستیها را مطرح کنند.
در این نشست که دو هفته پس از دستور آقای رئیسی درباره رفع مشکلات مردم در راهپیمایی اربعین برگزار شد، رئیس مرکز ارتباطات مردمی، پس از شنیدن گزارشها گفت: نخستینبار است که این مرکز بر اساس شکایات مردمی و اعتراض به برخی ناهماهنگیها، بهطور مستقیم به موضوع راهپیمایی اربعین ورود کرده است و امیدواریم با نظارت و هماهنگی بین دستگاهی و همچنین همت مضاعف مسئولان و دست اندرکاران ستادهای اربعین در سراسر کشور، کاستیها و نواقص رفع شود.
حجتالاسلام صالحی بیان داشت: مصوبات این نشست و دستورهای لازم برای رفع دغدغهمندی رئیس جمهور از نگاه نظارتی این مرکز به دستگاهها ابلاغ خواهد شد تا مکلف شوند کارهای منظمتر و وسیعتر با برنامهریزی درست و به موقع برای آسان و ارزان شدن مراحل سفر اربعین برای مردم انجام دهند و در نهایت، گزارش نشستهای پیشگیری از مشکلات و آسیبشناسی پس از سفر، تقدیم آقای رئیسی خواهد شد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، تصریح کرد: نخستینبار است که میزهای ارتباط مردم با حضور نمایندگان تامالاختیار دستگاههای مرتبط با اربعین در مرزها برپا میشود و نماینده این مرکز در عراق حاضر است تا در صورت بروز مشکل، بهصورت میدانی و فوری با هماهنگی بین دستگاهی رفع شود.
حجتالاسلام صالحی گفت: ستاد اربعین موظف است در سریعترین وقت، سامانهای برای ارائه آخرین اطلاعات موثق بهصورت دائم و نیز اخذ شکایات مردمی راهاندازی کند. همچنین اگر نیاز باشد بخشی از خطوط ارتباطی مردم با رئیس جمهور برای شنیدن شکایات مردم در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و هیچگونه قصور و کمکاری پذیرفته نخواهد بود.