پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: نزدیک به ۹۰ سازه بیدود در شهر تهران نصب شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رضا صیادی گفت: نزدیک به ۹۰ سازه بیدود در شهر تهران نصب شده است که تعدادی از این سازهها سه وجهی یا چهار وجهی هستند و محتوایی روی آنها اکران میشود که به مدت طولانی برای مثال حداکثر چهارماه باقی بماند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: روی همه سازههای بیدود، دغدغههای فرهنگ ترافیکی نظیر کلاه ایمنی، آموزش دوچرخه سواری، استفاده از حمل و نقل عمومی و معاینه فنی درج شده است.
رضا صیادی به موضوعات دیگری در حوزه آموزش شهروندی اشاره کرد و گفت: چندی پیش با سازمان پسماند به تعامل رسیدیم تا تعدادی از تابلوهای تبلیغاتی و عرشه پلها به موضوعات حوزه پسماند اختصاص یابد و براین اساس حدود ۵۰ سازه تبلیغاتی ثابت با موضوع پسماند وجود دارد که به فراخور مناسبتها، اکران میشوند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ، یکی از بزرگترین پویشهای سازمان زیباسازی را پویش صرفه جویی در برق عنوان کرد و افزود: حتی سازههای تجاری هم درگیر اکران این موضوع شدند و بیش از ۶۰۰ سازه تبلیغاتی شهروندان را به صرفه جویی در استفاده از برق تشویق کردند.
رضا صیادی افزود: همچنین با سازمان آب جلسهای برگزار شد تا عرشه پلها به موضوع صرفه جویی در مصرف آب اختصاص یابد، حتی با سازمان اوج جلسهای گذاشتیم تا دیوار نگاره میدان ولیعصر به موضوع صرفه جویی آب اختصاص یابد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تأکید براینکه تعداد سازههای تبلیغاتی باید با نقشه جامع زیباسازی شهر تهران نسبت داشته باشد، افزود: بهینه سازی تابلوها در دستورکار قرار گرفته است. برای مثال سه تابلو تجمیع شده و یک تابلو بزرگتر نصب شده است و اتفاقا این یک تابلو اثرگذارتر از آن سه تابلوی گذشته دیده میشود.
رضا صیادی با بیان اینکه بیشتر تابلوهای تبلیغاتی در هشت منطقه شمالی تهران قرار دارند، گفت: شرکتهای تجاری اصرار دارند بیشتر بازاریابی خود را در مناطق شمالی شهر انجام دهند و بر همین اساس شرکتهای تبلیغاتی هم سازههای تبلیغاتی را در مناطق جنوبی نصب نمیکنند، اما سازمان زیباسازی تصمیم گرفت تا در این نقاط سازه تبلیغاتی نصب کند و گاهی اوقات در مزایده برای شرکتها موظفی تعیین میکند تا حتماً درصدی از سازهها در مناطق جنوبی نصب شوند.