پخش زنده
امروز: -
مراجعه مکرر مالکان خودروهای صفر کیلومتر به تعمیرگاهها، حکایت از بی کیفیتی قطعات خودروهای وطنی دارد.
به گزارش سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما، این روزها شاید زیاد شنیده یا دیده باشید که خریداران خودروهای صفر به دلایل مختلف به تعمیرگاههای مجاز یا نمایندگیهای خدمات پس از فروش خودروسازان مراجعه میکنند. گذری بر تعمیرگاهها و نمایندگیهای مجاز خدمات پس از فروش شرکتهای خودروساز داخلی نشان میدهد با وجود تمام وعدهها در افزایش کیفیت، مراجعه مالکان خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده با ایرادات بسیار به نمایندگیها نه تنها کم نشده، بلکه روند افزایشی دارد و اکثراً از عدم ارائه خدمات مناسب سردرگم و ناراضی هستند. کارشناسان عمده کیفیت پایین خودروهای صفر داخلی را انحصاری بودن بازار به دو خودروساز بزرگ، یعنی سایپا و ایرانخودرو میدانند.
متن پیام شهروند خبرنگار ما:
با سلام، ماشین من دنا پلاس است. اولا تحویل سه ماهه ۶ ماه طول کشید و حالا که تحویل گرفتم ماشین صفر دنده عقبش کلا کار نمیکنه، برای حل مشکل با استفاده از یدک کش ماشین رو آوردم تعمیرگاه ایران خودرو، در نهایت میگن گیر بکس باید کلا عوض بشه و یک هفته ماشین باید بخوابه! خواهشا با تهیه گزارشی مطالبه گر حقوق مشتریان از خودروسازان باشید.
شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.