پخش زنده
امروز: -
مدیریت قطار، ایمنی در راه آهن و تکریم مسافران از مهمترین اولویتهای سفرهای ریلی است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در نخستین دوره بازآموزی شرح وظایف روسای قطارهای مسافری بر مدیریت قطار، ایمنی در راهآهن و تکریم مسافران راهآهن در هر شرایطی تاکید شد.
معاون مسافری راهآهن، هدف اصلی از برگزاری این جلسات آموزشی را مشتری مداری، اطلاع رسانی صحیح و به موقع به مسافران و مدیریت بحران داخل و بیرون قطار دانست و گفت: باید تکریم مسافران راهآهن از مهمترین وظایف روسای قطار و ماموران باشد.
موسوی افزود: باید از مسافران ریلی ـ از زمان خرید بلیت و ورود به ایستگاه راهآهن تا خروج از ایستگاه ـ در تمامی لحظات و در همه جا تکریم شود.
معاون مسافری راه آهن با یادآوری اینکه روسای قطار نماینده شرکت راهآهن هستند و باید بهگونهای رفتار نمایند که بهترین خاطره در ذهن مسافران بماند، گفت: نظارت بر عملکرد تمامی ماموران به ویژه مهمانداران از جمله وظایف روسای قطار است که باید به دقت رعایت شود.
موسوی با تاکید به همه روسای قطار افزود: از روسای قطار مسافری درخواست میکنم که با توجه به شخصیتهای متفاوت و شرایط روحی افراد، با مسافران رفتار نمایند و لازم است که روسای قطار آستانه تحمل خود را بیش از پیش، بالا ببرند.
معاون مسافری راه آهن گفت: روسای قطار، سفیران راهآهن هستند و باید در داخل قطار با حوصله و درایت لازم و کافی، تمامی مسایل داخل قطار را به بهترین نحو مدیریت کنند.