پخش زنده
امروز: -
مدیر عامل شرکت ملی پست ایران گفت: با اینکه بیش از ۹۸ درصد مرسولات مردم بدون تاخیر به دستشان میرسد، در سفرهای استانی بیشترین شکایت مردم از تاخیر در ارسال مرسولات است.
آقای محمود لیائی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما دراین باره افزود: با توجه به گستردگی فعالیت پست در سراسر کشور، عمده انتظار مردم، دریافت بموقع مرسولات است و بیشترین شکایتی که از پست میشود به سبب تاخیر در توزیع است.
وی با اشاره به اینکه پارسال حدود ۲۵۴ میلیون مرسوله ارسال شد، اضافه کرد: بیش از ۹۸ درصد این مرسولات بدون تاخیر توزیع شده، اما با توجه به حجم بالای مرسولات، طبیعی است بخشی از این کار با تاخیر انجام شود.
لیائی افزود: همه توانمان را میگذاریم که تا حد قابل ملاحظهای تاخیرها را کاهش دهیم.
وی همچنین گفت: از دیگر مطالبی که در سفرهای استانی کارکنان شرکت ملی پست مطرح میکنند مشکلات معیشتی است، زیرا همکارانم متناسب با کار فشرده شان، حقوق مناسبی دریافت نمیکنند و ما موظفیم که مزایای بیشتری در اختیار آنها بگذاریم و همه تلاشمان این است که دغدغه هایشان را برطرف کنیم.