پخش زنده
امروز: -
معرفی اولویتها و شاخصههای اصلی بازارهای هدف در بخش بازاریابی صنعت گردشگری در اهمیت نظاممند کردن ارتباط دو سویه با رسانه ها است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علیاصغر شالبافیان در جمع نمایندگان و روسای رسانههای خارجی مقیم ایران، گفت: تجربه موفق تعامل سازنده رسانههای خارجی مقیم و مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رویداد سازی ۲۰۲۲ نشان داد که این همکاری میتواند در زمینههای متنوع دستاوردهای قابل قبولی برای معرفی ظرفیتهای گردشگری کشور و رفع هجمه ایران هراسی علیه کشورمان به همراه داشته باشد.
شالبافیان با تاکید بر اینکه نمایش و انتشار جاذبههای زیبا تنها راهکار معرفی ایران نیست، یادآور شد: زمانی که در تولید محتوا به فضای سیاسی، اقتصادی، امنیت و هر آنچه گردشگران برای تصمیمگیری سفر به این مقصد نیاز دارند، اشاره میشود و زمینه یقین و به باور رسیدن را فراهم میکند، در این صورت میتوانیم به بازارهای هدف نفوذ و چهره واقعی ایران را نمایش دهیم.