پخش زنده
امروز: -
آقای نوری معاون فضای مجازی رسانه ملی طی حکمی حسین یوسفی فر را به عنوان مدیر بازاریابی فضای مجازی صدا وسیما منصوب کرد
برگزاری رویدادها و پویشهای مردمی با همکاری سایر ادارات کل معاونت فضای مجازی و مشارکت معاونتهای حوزه پیام در تهران و مراکز استانی و استفاده از مزایای محتوای مردمی در پویش ها.
برگزاری رویدادها و پویشهای مشترک از طریق همکاری و هم افزایی با سایر نهادها، دستگاهها و فعالان فضای مجازی کشور
راه اندازی و توسعه پلتفرم ویدئو پایه تولیدات مردمی و کاربرمحور (UGC) سازمان در فضای مجازی مبتنی بر کاربران فعال تلوبیون و دستیابی به سهم ۵۰ درصد کاربران فعال ظرف ۲ سال
ایجاد سازو کار برای ارتباط موثر با سایر معاونتهای سازمان و نهادهای همسو برای جمع آوری محتواهای مردمی
هماهنگی و برقراری ارتباط موثر برای توزیع محتوای مردمی جهت تامین نیازهای محتوایی اپراتورهای طرف قرارداد با سازمان
شبکه سازی و راهبری تولید و توزیع کنندگان مردمی و فعالان در فضای مجازی مبتنی بر سند تحول معاونت.
شناسایی تولید و توزیع کنندگان مردمی با استفاده از کاربران تلوبیون با بهره گیری از برگزاری رویداد و آموزش به عنوان باشگاه مخاطبان؛ و شبکه سازی آنها و فعالسازی به عنوان ناظر مردمی محتوا، تولید و توزیع مردمی، شهروند خبرنگاران و...
بازاریابی دوسویه منابع موجود ومنابع مورد نیاز سرویس و محتوای معاونت فضای مجازی از طریق تعامل با نهادهای دولتی، عمومی، خصوصی و فعالان فضای مجازی و تعامل و هم افزایی با نقش آفرینان اصلی بازار محتوا و خدمات در فضای مجازی
شبکه سازی فعالان و موثرین فضای مجازی اعم از ادمین ها، واینرها، بلاگرها، اینفلوئنسرها و سلبریتیها
از خداوند منان برای شما توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران را خواستارم.