پخش زنده
امروز: -
تسهیلات و نهاده دامی بیشترین مراجعه به نماینده وزیرجهاد کشاورزی در استان مرکزی است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اراک؛ میز ارتباطات مردمی سازمان جهادکشاورزی همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی با حضور نمایندگان تامالاختیار وزارت جهاد کشاورزی در استان مرکزی، ستاد ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی در استان مرکزی همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان و با حضور نمایندگان دستگاههای تابعه آغاز به کار کرد.
عسگری نماینده تام الاختیار وزارت جهادکشاورزی گفت: در ساعات اولیه تشکیل میز خدمت، جمعی از کارشناسان استان در این مکان حضور دارند و درخواستی که از طرف مراجعین را بررسی خواهند کرد و از طریق کارشناسی در قسمت دیکری برگزفته از مدیران وزارتی و استانی بررسی یا دستور اقدام و یا تعامل در صدد حل مشکل مراجعین صادر میشود.
عسگری افزود: در این میز خدمت جمعی از مدیران و معاونبن وزارتی و مدیران استانی جمع شده اند تا به مشکلات بخش جهاد کشاورزی و مجموعه افراد درگیر با جهادکشاورزی رسیدگی کنند تا در جهت حل مشکل آنها قدمی برداشته شود.
:او اضافه کرد: با توجه به اینکه میز خدمت از طریق نهاد ریاست جمهوری پیگیزی و رصد و در سامانه ۱۱۱.ir قابل پیگیری است، لذا در صورتیکه مدیری دستور را پیگیری نکند قطعا یرخورد انجام خواهد شد.
عسگری در ادامه گفت: با توجه به رصد صورت گرقته تا الان، مدیران مجموعه استانی و وزارتی نسبت به دستوراتی که در سفر ثبت میشود اقدام ویژه انجام میدهند و تاکنون مشکلی وجود نداشته است.
نماینده تام الاختیار وزارت جهادکشاورزی افزود: این مجموعه از ۸ صبح امروز شکل گرفته و روز اول برگزاری این میز است و تا این ساعت بیش از ۱۰۰ نفر مراجعه کرده اند و بیشتر مشکلان تسهیلات و نهادهای دامی بوده که دستورات ویژه جهت اقدام ویژه انجام شده است.
عسگری گفت: با توجه به اینکه بستر درخواستها بستر تعریف شده سامد است، بعد از درخواست مردم میتوانند با توجه به کد رهگیری یه سامانه معرفی کرده و پیگیز مسائل خود باشند. در میز خدمت یا اقدام میکنیم و یا اغنا تا بتوان گامی در جهت حل مشکلات برداشت.