پخش زنده
امروز: -
مدیران بازاریابی سازمان لیگ و مدیران باشگاههای لیگ برتری برای بررسی حق تبلیغات محیطی بازیهای لیگ برتر هفته آینده با هم گفتگو میکنند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما؛ حق تبلیغات محیطی بازیهای لیگ برتر فوتبال در لیگ بیست و یکم تبدیل به چالشی بین برخی باشگاهها نظیر استقلال و سازمان لیگ شد؛ استقلالیها درخواست کردند سازمان لیگ اجازه دهد تبلیغات محیطی بازیهایی که میزبان هستند را خودشان بر عهده گیرند و به ازای هر بازی ۳ میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت کنند؛ پس از باشگاه استقلال، پرسپولیس هم چنین درخواستی از سازمان لیگ کرد هر چند باشگاههای کوچکتر مخالف این موضوع بودند، اما بعد از مدتی سرانجام تبلیغات محیطی بازیهای دو تیم سرخابی به این دو باشگاه واگذار شد؛ با اینکه یک ماه از پایان لیگ برتر بیست و دوم گذشته، اما باشگاه استقلال هنوز بابت تبلیغات محیطی بازیهایش مبلغ ۳۶ میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار است و این موضوع هم به چالشی بین مدیران مالی سازمان لیگ و باشگاه استقلال تبدیل شده است.
لیگ برتر بیست و دوم قرار است از ۲۱ مرداد آغاز شود و از حالا مدیران مالی سازمان لیگ به فکر چارهای برای موضوع حق تبلیغات محیطی بازیها هستند؛ صادق درودگر از مدیران ۱۶ باشگاه لیگ برتری دعوت کرده تا در نشستی که سه شنبه ۲۱ تیر برگزار میشود برای این موضوع تصمیم گیری کنند.