به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما؛ مجتبی ذنوبی با اشاره به اینه تاکنون ۱۷ خدمت به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه امداد هوشمند به مددجویان ارائه میشود، افزود: دولت پنجره واحدی تحت عنوان پنجره خدمات دولت هوشمند ایجاد کرده است که تمامی دستگاهها و سازمانها موظفاند در این درگاه، سامانههایی که برای ارائه خدمت دارند را عرضه کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر نیازمندان میتوانند برای احراز هویت به این درگاه مراجعه کنند. پیش از این تنها از طریق مراجعه به سایت سها امکان ثبت اطلاعات و احراز هویت وجود داشت و مراحل آن طی میشد، اما اکنون که تمامی شهروندان در درگاه پنجره واحد خدمات دولت هوشمند My.gov.ir ثبتنام میکنند، دیگر نیازی به ثبتنام در سامانه امداد هوشمند نیست و میتوانند از همان درگاه دولت وارد سامانه شوند و درخواستهای خود را ثبت و خدمات خود را دریافت کنند.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات در خصوص نحوه ورود مددجویان به پنجره واحد خدمات دولت و استفاده از خدمات امداد گفت: افراد بعد از وارد شدن به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند به آدرس My.gov.ir و ثبت شماره موبایل و کد ملی، مراحل ثبت نام و احراز هویتشان طی میشود، بعد از آن خدمات دستگاههای دولتی و خدمات اجتماعی وجود دارد که مددجویان و نیازمندان میتوانند در قسمت امداد هوشمند بدون نیاز به ثبت نام در سامانه امداد هوشمند، خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.