پخش زنده
امروز: -
سامانه ۱۲۴ که برای انتقادات و شکایات مردم در خصوص واحدهای صنفی طراحی شده در روز حدود ۶۰ تلفن مردمی را ضبط می کند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت با اشاره به ثبت روزانه ۶۰ تلفن مردمی در سامانه ۱۲۴ این سازمان گفت: بیشتر شکایات مردمی در زمینه گرانفروشی ، احتکار، درج نکردن قیمت، عرضه خارج از شبکه و عدم صدور فاکتور است.
هاشمی بیان کرد: شکایات مردم بعد از یک روز جمع بندی و برای پیگیری به بازرسان محول می شود.
وی اضافه کرد: سامانه ۱۲۴ شکایات، انتقادات و پیشنهادهای مردمی و نحوه عرضه کالاها به صورت روزانه در آن به ثبت میرسد.
رسیدگی به موقع به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۲۴ یعنی نا امن کردن فضا برای متخلفان و کمک به کاهش گرانفروشی ها است.