پخش زنده
امروز: -
حوزه تجارت الکترونیک به تمام کسب و کارها این امکان را میدهد که پیامهای مجازی مخاطبان خود را بهتر مدیریت کنند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به طراحی و تجاریسازی سامانهای برای پاسخگویی کسبوکارهای فعال در فضای مجازی گفت: محصول دانشبنیان این شرکت، نیاز کسب و کارهای فضای مجازی به مدیریت پیامها و بازخوردهای کاربران را به خوبی برآورده میکند.
مجتبی بزازان افزود: محصول «ریپلای»، به مخاطبان خود کمک میکند تا تمام نظرات و پرسشهای مشتریان را دسته بندی و برچسب گذاری کنند به طوریکه در امنیت کامل برای هر مدیر صفحه، دسترسی تعریف شده و مدیریت بازخوردها ممکن شود.
وی اضافه کرد: کاربرد این محصول دانشبنیان در حوزه اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک است و تمام کسب و کارهای اینستاگرامی میتوانند با استفاده از آن، فروش حرفهای را تجربه کنند.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: با توجه به برنامه نویسی پیچیده که در این نرمافزار به کار رفته است، در حال حاضر هیچ نمونه داخلی مشابه رقیب این محصول ایرانساخت نیست و فقط نمونههای خارجی در بازار وجود دارد که به دلیل بومی نبودن و محدودیتها، قابلیت استفاده در کشورمان را ندارند، ضمن آنکه متناسب با نیاز بازار و کاربر ایرانی نیستند.
مجتبی بزازان افزود: فرآیند ایده پردازی و برنامه نویسی ریپلای حدود ۷۳۰۰ نفر-ساعت کار تخصصی زمان برده است و طبق برنامه ریزی برای ۱۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد میکند.
وی ادامه داد: هزینه استفاده از خدمات سایت ریپلای برای دستهای از مخاطبان که تعداد دایرکت کمتری دارند رایگان است و با توجه به تعداد مدیران صفحات کاربری، هزینه استفاده از خدمات تعیین میشود.
آمارها نشان میدهد که اکنون حدود یک میلیون صفحه فارسی از طریق فضای مجازی کسب درآمد حداقلی دارند و حداقل ۲۰۰ هزار کسبوکار کوچک و متوسط و حدود ۵۰۰ هزار کسبوکار استانی و بومی در اینستاگرام صفحه فعال دارند.
تمام این کسب و کارها برای مدیریت فروش خود در فضای مجازی، به ابزاری همچون ریپلای نیاز دارند که زیرساختهای این حجم از نیاز به طور کامل بررسی و ایجاد شده است. تمام تمرکز ریپلای برای بازار داخل ایران است و به خوبی میتواند نیاز کاربران را تامین کند.