پخش زنده
امروز: -
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد: نظارت بر بازار استان یزد با توسعه سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی تسهیل شده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، علمداریزدی با بیان اینکه سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی اخیرا به سامانه ملی متصل شده است، افزود: این سامانه اکنون به صورت همزمان میتواند پنج تماس گیرنده شماره ۱۲۴ را به کاربران صمت متصل کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد گفت: هم اکنون روزانه حدود ۴۰۰ تماس تلفنی با این سامانه برقرار میشود.
علمدار یزدی افزود: در روش جدید تماس گیرنده با دریافت پیامک از روند رسیدگی و نتیجه شکایت خود آگاه میشود.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد گفت: بازرسان صمت با حضور در بازار ظرف یک ساعت به شکایات مردمی رسیدگی میکنند.