به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما ، آقای کارگر ضمن تاکید بر اهمیت عنصر روابط عمومی در حسن انجام وظایف و مسئولیت های یک سازمان ، با اشاره به اهمیت آگاهی درون سازمانی و ارتباطات فرا دستگاهی ، نقش بصیرت و بینش صحیح همکاران را در ایفای رسالت خدمت رسانی خود به مردم شریف ایران حائز اهمیت برشمرد .
وی افزود: ارائه یک تصویر دقیق و صحیح از توانمندی ها و خدمات یک سازمان و نیز معرفی افق پیش رو و چشم انداز فعالیت ها ، از جمله مسئولیت های یک روابط عمومی موفق است.
معاون وزیر کشور سرمایه اجتماعی یک سازمان را تابعی از پذیرش و اعتبار عمومی آن دانست و تصریح کرد: بسیار دیده ایم که انعکاس صحیح یک رویداد می تواند در تسهیل و کیفیت بخشی به خدمات دستگاه ذیربط منشاء اثر باشد. سازمان خدمتگزار از بدنه اجتماع منفصل نیست و ارتباط صحیح اطلاعاتی به این رابطه قوام و عمق می بخشد.
وی روابط عمومی موفق را یک مجموعه مطالبه گر و هوشمند دانست و خاطرنشان ساخت: این مطالبه گری با بررسی میزان رضایت مندی متقاضیان و با اطلاع صحیح پیرامون بازتاب های اجتماعی و مطالبات خدمات گیرندگان شکل گرفته و بدین ترتیب بخش های مختلف سازمان می توانند از نتایج اقدامات خود و اولویت های پیش رو برای ارائه مطلوب خدمات آگاهی پیدا کنند. وجود هوشمندی و هنر در روابط عمومی امکان انتقال این مفاهیم تصمیم ساز را میسر می سازد.