پخش زنده
امروز: -
طرح شکل گیری سواد آکادمیک در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان رتبه دوم کشوری در بیست وسومین همایش آموزش پزشکی معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،بیست و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی با عنوان «آموزش پزشکی در گذر از کرونا، حفظ و ارتقای کیفیت»، پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و چهارمین جشنواره دانشجویی ایدههای نوآورانه آموزشی در محل مرکز بینالمللی همایشهای رازی برگزار شد.
سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه هدف از برگزاری جشنواره آموزشی شهید مطهری را تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و شناسایی و معرفی فرآیندهای آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرآیندهای جدید اعلام کرد و افزود: این رویداد علمی در حیطههای روشها و تکنیکهای آموزشی، سنجش، ارزشیابی و اثربخشی آموزشی، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی، مشاوره و راهنمایی، فعالیتهای فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی، قوانین، مقررات و ساختارهای آموزشی، محصولات آموزشی و به منظور ارتقاء آموزش پزشکی برگزار شد.
دکتر محسن رازقی با بیان اینکه همانند سالهای گذشته فرآیندهایی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به جشنواره آموزشی شهید مطهری ارسال شد، ادامه داد: پس از ارزیابی، فرآیند ارائه شده از سوی دکتر بذرافکن» عضو هیات علمی گروه آموزش پزشکی دانشگاه با عنوان طراحی و اجرای ترویج گفتمان آکادمیک در اعضای هیات علمی و دانشجویان بر اساس الگوی (crisis) هاردن، طرحی نو در تداوم تعامل اساتید و دانشجویان در شکل گیری سواد آکادمیک در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان رتبه دوم کشوری معرفی شد.
او ادامه داد: فرآیند طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه درسی ادغام یافته تفکر انتقادی، استدلال و تصمیم گیری بالینی مبتنی بر شواهد از تئوری تا کاربرد به صورت طولی و لانه گزینی شده در دروس دانشجویان پزشکی که از سوی دکتر امینی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارائه شده بود نیز به عنوان طرح قابل تقدیر در این جشنواره معرفی شد.