پخش زنده
امروز: -
شعب اداره کل تامین اجتماعی در سراسر خوزستان روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت فعال بوده و پاسخگوی کارفرمایان است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه ارسال فهرست و پرداخت حق بیمه کارفرمایان از ماه جاری تنها از طریق سامانه غیرحضوری تامین اجتماعی امکانپذیر است، گفت: شعب تامین اجتماعی استان روزهای پنجشنبه و جمعه برای راهنمایی و حل مشکلات کارفرمایان در این زمینه دایر هستند.
عبدالرضا روشنی افزود : در پی تعطیلی ناشی از آلودگی هوا روز سهشنبه ۲۷ اردیبهشت و با توجه به مصادف شدن این ایام با روزهای پایانی ماه و مهلت ارسال فهرست و پرداخت حق بیمه و به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت فهرست حق بیمه و پرداخت حق بیمه کارگاهها، مقرر شد شعب استان در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری به منظور پاسخگویی به کارفرمایان تا پایان وقت اداری در محل کار خود حضور داشته باشند.
روشنی افزود:از ابتدای اردیبهشت ماه جاری، همه امور مربوط به فهرستهای ارسالی حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی eservices.tamin.ir امکانپذیر است و سامانه قدیمی سمت (samt.tamin.ir) برای کارفرمایان غیرفعال شده و همه امور مربوط به فهرستهای ارسالی حق بیمه کارفرمایان، صرفاً از طریق سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی انجام خواهد شد.
بیشتر بخوانید:بهره برداری از درمانگاه بیمارستان تامین اجتماعی اهواز
مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان افزود:کارفرمایانی که برای ارسال فهرست و پرداخت حق بیمه سوالها و ابهامهایی دارند یا نیاز به راهنمایی دارند میتوانند برای دریافت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره تلفن ۱۴۲۰ برای راهنمایی بیشتر و حل مشکلات احتمالی به شعب تامین اجتماعی در روزهای پنجشنبه و جمعه جاری مراجعه کنند.