پخش زنده
امروز: -
شعبههای تأمین اجتماعی استان اصفهان برای راهنمایی حل مشکلات کارفرمایان در ارسال و پرداخت حق بیمه در سامانه خدمات غیرحضوری تا ۳۱ اردیبهشت فعال است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مسئول روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گفت: فرایند ارسال لیست الکترونیک از سامانه Samt به سامانه EServices منتقل شده و برای پیشگیری از بروز هرگونه اختلال در این فرآیند، کارفرمایان تا قبل از ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ با مراجعه به سامانه EServices نسبت به ارسال لیست حقوق و دستمزد کارکنان خود اقدام کنند.
کریمیان افزود: کارگزاریهای تابعهی این سازمان در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه (۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت) به صورت تمام وقت فعالیت داشته و به مردم خدمات رسانی میکنند.
وی گفت: شعب این سازمان نیز در روزهای پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۱۶ و در روز شنبه تا ساعت ۱۸ پاسخگوی کارفرمایان است.
کارفرمایان برای کسب اطلاع و راهنمایی میتوانند با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.