پخش زنده
امروز: -
مدیر سامانه پاسخگویی به اعتراضهای یارانهای با تاکید بر بکارگیری تمام ظرفیت ممکن موسسه رعد الغدیر برای رفع ابهام از دهک بندی یارانهای گفت: در چهار روز گذشته به یک میلیون و ۸۰ هزار سئوال مردمی در این خصوص به صورت تماس تلفنی و گویا پاسخ داده شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ علیرضا اتشک مدیر سامانه تلفنی پاسخگویی به اعتراضهای یارانهای (موسسه رعد که زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است) با اشاره به سامانه گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ افزود: ۲ هزار خط ظرفیت همزمان پاسخگویی به تماس گیرندگان را دارد که از زمان اجرای طرح به یک میلیون تماس رسیدگی شده است.
یادآور میشود سامانه تلفنی ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر فعال است که تمام اپراتورهای آن از جامعه معلولان جسمی حرکتی هستند.
همچنین کسانی که به موضوع دهک بندی یارانه معترض هستند میتوانند با مراجعه به آدرس hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند.