پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: میز خدمت اتوبوسرانی به منظور برقراری ارتباط مستقیم شهروندان و کارکنان با مسئولان مجموعه شهرداری تهران برای پاسخگویی بیواسطه به پیامهای مردمی و درخواستهای همکاران، در سامانههای ششگانه شرکت واحد، برپا شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ آقای بهرام نکاحی افزود: راهاندازی میز خدمت در سامانههای شرکت واحد به منظور بررسی، پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات مسافران صورت گرفته است. وی گفت: شرکت واحد یک مجموعه مخاطبمحور است و هر روز به صورت مستقیم با اقشار مختلف جامعه سر و کار دارد. آقای نکاحی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم ارتباط دوسویه با انبوه مخاطبان شرکت واحد، حتی برای یک روز نیز نباید دچار وقفه شود، افزود: به منظور تقویت ارتباط با شهروندان، اقدام به راهاندازی میز خدمت کردیم. مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه شرکت واحد به منظور تعامل حداکثری با شهروندان و با هدف ارتقای خدماترسانی به آنها، از همه ابزارهای ارتباطی بهره میگیرد، افزود: یکی از این ابزارها، ملاقات مستقیم و رودررو با شهروندان است که به واقع صاحبان اصلی شرکت واحد محسوب میشوند.
وی با تأکید بر اینکه با راهاندازی این سامانه، مسیرهای ارتباطی بیشتر و کوتاهتری برای اطلاع مستقیم و بدون واسطه از نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردمی از شرکت واحد فراهم میشود، افزود: به مردم اطمینان میدهم که پیامهای آنها بلافاصله بعد از ثبت، بررسی، پیگیری و رسیدگی خواهد شد.
گفتنی است، شهروندان میتوانند از روشهای دیگری همچون سامانه ملاقات مردمی به نشانی Publicmeeting.tehran.ir، سامانه پیامکی ۱۳۷۰۰۰۰۰۹۱۶ و صندوق پست الکترونیکی شرکت واحد به نشانی bus@tehran.ir، خواستهها، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنند تا از سوی مسئولان این شرکت پیگیری شود.