به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما ، معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور ضمن اعلام خبر فوق افزود: به منظور تسهیل خدمت رسانی و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان عزیز و با عنایت به سیاست های کلی دولت خدمتگزار در راستای برون سپاری و در دسترس بودن دریافت خدمات سازمان ، با برنامه ریزی های صورت گرفته و ایجاد زیرساخت مناسب ، امکان ثبت و ارسال درخواست های صدور شناسنامه از دفاتر پیشخوان دولت فراهم آمده و این ظرفیت با تجهیز دفاتر در حال توسعه می باشد.
هاشم کارگر افزود: این تمهیدات تاثیر مناسبی بر مدیریت زمان متقاضیان محترم و پرهیز از تردد غیر ضرور در سطح شهر، کاهش هزینه های دریافت خدمات و ارتقای سلامت اداری دارد.
وی ادامه داد : در این خدمت بیش از 950 دفتر پیشخوان دولت در سطح کشور از امکان ارسال درخواست صدور شناسنامه با استفاده از ظرفیت ارتباطات الکترونیکی برخوردار شدند.