پخش زنده
امروز: -
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد: یکی از اولویتهای امسال این اداره، صدور و تعویض اسناد مالکیت شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و مناطق روستایی تا پایان سال است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، تقدم در نشست با مدیرکل، معاون و کارشناسان اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به ظرفیت بانک جامع اطلاعات املاک و کاداستر اداره کل ثبت استان گفت: باید با استفاده از این ظرفیت، کار صدور و تعویض اسناد مالکیت به ویژه در روستاهای استان سرعت بیشتری یابد.
وی افزود: با توجه به ظرفیتهای موجود مرتبط با اطلاعات هندسی در بانک کاداستر امیدواریم با کمک هر دو مجموعه بتوانیم امسال رتبه برتر کشوری را در صدور و تعویض اسناد مالکیت شهرهای زیر ۲۵هزار نفر و روستاهای استان کسب کنیم.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با تاکید بر لزوم پرهیز از موازی کاری و توجه ویژه به صرفه جویی در زمان و هزینه برای صدور اسناد مالکیت این بخش اظهار داشت: نقشههای موجود میتواند سرعت صدور و تعویض اسناد را بالا ببرد که در این خصوص، این اداره کل آماده همکاری کامل است.
وی تسریع در تبدیل اسناد دفترچهای مناطق تحت پوشش بنیاد مسکن به کاداستری را خواستار شد و ادامه داد: باید با ایجاد و تعریف سیستمهای انگیزشی مناسب، زمینه افزایش استقبال مردم برای تعویض اسناد مالکیت فراهم شود.
تقدم تصریح کرد: از جمله موفقیتهای استان یزد دارا بودن نقشههای پهپاد با مقیاس یک پانصدم و زیرساختهای مناسب و مجموعه کاداستر موفق در سطح کشور است که امیدواریم خروجی فعالیت این مجموعه و نقشههای این بخش را بتوانیم در صدور اسناد مالکیت روستایی مشاهده کنیم.